Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Velmi obecně bych reagoval na téma. Sice jsem taky dostal nabídku "výhodně" si zafixovat cenu elektřiny, ale poslal jsem dodavatele slušně do háje. Jsem komzervativní a životem poučen - i dost nedůvěřivý. Jakmile mi někdo začne cpát pod nos "úžasně výhodnou nabídku", tak začínám cítit síru a hledám svěcenou vodu. (To jsem si vypůjčil z jedné knížky :-) ). Takovéhle nabídky mají vždy a bez výjimky někde čertovo kopýtko, nebo přímo kopyto. A fixace cen energií je obdobný případ. Taková nabídka je opravdu velice výhodná. Pro nabízejícího.Rv

1 0
možnosti
Foto

sorry překlep: ...konzervativní...  :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 29
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1546x
Vše, co píši, vychází z mých osobních zkušeností a může Vám pomoci při rozhodování, koho zvolit za dodavatele a jak uspořit za energie.

www.jaknazmenudodavatele.cz
https://www.facebook.com/knihazmenadodavatele
www.michaleisner.cz

www.energienadruhou.cz

 

 

Seznam rubrik