Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MR

Podomní prodejce zásadně neodmítám. Nic nerozčílí prodejce víc než když ho budete udržovat v naději podpisu smlouvy v co největší kravině co nabízí a pak odmítnete. Můj osobní rekord je u prodejce elektřiny 73 minut. Běžně dávám tak 45 minut. Čas měřím od otevření dveří.  Doporučuji všem vyzkoušet. Dále soutěžíme s manželkou kdo dokáže ze sebe udělat většího blba než to prodejci dojde.

2 0
možnosti
MN

Podomní prodejce čehokoliv razantně odmítám, i přesto Vám ale moc děkuji za blog. Má smysl a navíc se ještě pěkně čte R^

1 0
možnosti
LS

Mě když zase někdo takový doma zazvoní mám pro něj jedinou větu: A ven! :)

0 0
možnosti
Foto

poslední zkušenost - zvonek, kravaťák za dveřmi. "Jdeme zkontrolovat odběrní místa plynu a elektříny". "Kdo my ???". Nezřetelné zamumlání. "Máte nějaký průkaz???". "Já si ho zapomněl v autě". "Dobře, tak si pro něj dojděte a přijďte znovu". "No, ale my to MUSÍME zkontrolovat" a následuje pokus otevřít rozvaděč na chodbě. Upozornil jsem jej, že pokud otevře rozvaděč, zavolám na něj policii. Zmizel o patro výš a tam dopadl stejně.

Druhý den "zlomil" sousedku v patře s tím, že kontrolují výši sazeb za elektřinu, zda nepřekračuje státem garantované nejvyšší ceny.

No a další den sousedka vyzvídala, jak se dá zrušit smlouva s dodavatelem elektřiny.

2 0
možnosti
PH

P10a98v38e66l 51H54u56b52l

9. 10. 2013 14:50

Já mám dobrmana a ten je děsně zvědavej na to kdo zvoní u dveří

0 0
možnosti
  • Počet článků 29
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1546x
Vše, co píši, vychází z mých osobních zkušeností a může Vám pomoci při rozhodování, koho zvolit za dodavatele a jak uspořit za energie.

www.jaknazmenudodavatele.cz
https://www.facebook.com/knihazmenadodavatele
www.michaleisner.cz

www.energienadruhou.cz

 

 

Seznam rubrik